REKLAMA
Aquapark bez głowy
FacebookTwitterGoogle+EmailFacebook MessengerLinkedInPrint

Zbigniew Mazurek zrezygnował z pracy. Jeszcze niedawno był prezesem zarządu w spółce miejskiej Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie.

Ostatnie dni nie sprzyjały prezesowi Mazurkowi. Najpierw chełmian oburzyła jego decyzja o podwyżce cen biletów wstępu do aquaparku w okresie ferii. Za cały komentarz do decyzji polecamy lekturę wpisów, które pojawiły się na stronie parku wodnego pod ogłoszeniem o podwyżce.  Prezes wyjaśniał, że „zmiana cennika wynika z trudnej sytuacji finansowej”. W sprawie interweniował sam prezydent miasta, ale… mleko się rozlało.


REKLAMA

Kolejne złe wieści dla prezesa Mazurka przyszły z prokuratury. Okazało się, że Prokuratura Rejonowa w Chełmie postanowiła skierować do sądu akt oskarżenia w sprawie wypadku przy pracy w aquaparku, do którego doszło w 2016 roku.  Sześć kobiet zostało wówczas poparzonych przez promieniowanie lamp omyłkowo zamontowanych w kręgielni. O sprawie szerzej pisaliśmy tutaj.

Przed sądem stanie trzech inspektorów, którzy dokonali odbioru instalacji elektrycznej w kręgielni. Natomiast prezes zarządu spółki – Zbigniew Mazurek odpowie za niezawiadomienie o zdarzeniu w terminie Państwowej Inspekcji Pracy.

Inną sprawą jest sposób zarządzania spółką Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie Sp. z o.o. Jej straty pod koniec 2017 roku przekroczyły 1,1 mln zł. Pisaliśmy o tym m.in. tutaj.
Nic więc dziwnego, że prezes Zbigniew Mazurek złożył w minionym tygodniu rezygnację ze stanowiska.

Od 1 marca jest więc w Chełmie do objęcia kolejne stanowisko w miejskiej spółce.

Napisz komentarz

Wysłanie komentarza jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Publikowania Komentarzy na portalu chelmski.eu. Oświadczam, że jestem świadomy/a konsekwencji prawnych za jego naruszanie. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (Adres e-mail, adres IP) przez Wydawcę

  • benek
    o 02:45

    Teoretyzujesz 😉

    + 22
    - 22
  • Zorro
    o 06:17

    No ale pojdzmy droga teorii. Jak myslisz czy Fiszowa te wybory mogla wygrac? W kazdym razie taka szanse jej dalem ale nawet do dnia dzisiejszego nie wie po co spotkaliśmy sie na poczatku 2018. Tak bardzo uwierzyla swoim doradcom ze sie jeszcze nie narodzil ktory by ja pokonal 😉
    Przyjmij to po mesku bo co sie watroba przekreci na druga strone 😉

    + 22
    - 22
  • Zorro
    o 06:00

    Teoretyzujesz 😉

    + 22
    - 22
  • benek
    o 20:37

    Zorro… komuszku , idioto! Po to są mądre zdania żeby nie odpowiadać na głupie pytania!

    + 22
    - 22
  • Zorro
    o 06:15

    Benek gdybys wiecej czytal zadawalbys mniej pytan 😉
    Komuszek wie do kogo pisze, chyba ze ty sie nim poczuwasz tez.
    Co do sprawiedliwosci to bardzo rzadki przypadek u mezczyzn jakis 1 na 1000 i nie mozliwy u kobiet. W swoim zyciu spotkalem tylko jeden wiec jakiekolwiek podejrzenie warte jest sprawdzenia 😉
    Banaszek moze wymienic wszystkich urzednikow w Chelmie natomiast nie moze wymienic wladz Chelmianki bo to organizacja spoleczna.
    Zamiarem Banaszka nie jest umacnianie PiS tylko budowania porozuminenia Gowina w tym celu zmiata wszystkie polityczne odpady od Korwina po komuchow 😉
    Po co to robi to juz inna bajka na kolejny watek dyskusji 😉

    + 22
    - 22
  • benek
    o 00:49

    Zorro a tyś ” pisiak spisiały z pislandu” co tak rozdajesz ” komuszki” a jakby tak ” poskrobać” to tatuś z KW, a mamusia, sekratarka w UB heheh! ( a propos pani ” Basi , sekretarki prezesa). Bo tak to teraz z PiS-u wyłazi, a gęba pełna… nie sądzie bo będziecie, itd!Ja tak tylko ogólnie, oczywiście! Ja, jakby ktoś pytał, to jak mawiał Talar z serialu „Dom”- samoswój, od początku do końca!
    No tak ” lubiły się , świadczyły sobie , czy ja wiem czy to była taka naturalna rzecz , raczej falszywa
    niż sprawiedliwa. Ale gdzie tu u polityków szukać sprawiedliwości i w czym? Ale pax między chrześciany! Fakt coś robi stara się! Niech załawti te 120 mln zł na drogi i chodniki dla Chełma i dam jej rozgrzeszenie , małostkowy nie bedę może byc nawet 100 mln zł! Dobra zmiana, na to czekam!
    I Sprawiedliwa wtedy bedzie! Niech nam wyrówna to co graby nam zabrał i zrabował z Fisz do spółki!
    Czas Najwyższy! A z tą chełmianką to takie tam ” duperszmity”. Banaszek chce wymienić zarząd na swój ( PiS nie cerpi nie swoich) bo to przeciez dobry PR więc robi te hohole tance , a wszyscy się dają na to nabrać!

    + 22
    - 22
  • Zorro
    o 13:13

    Komuszku przed wyborami rozmawialismy ze dziewczyny Mazurkowa z Fiszowa sie lubily. A ze swiadczyly sobie drobne przyslugi to naturalna rzecz.
    Dla Mazurkowej jestem lagodny, nie lubi Juszczak bo to maly czlowiek. Znasz zasade wrog naszego wroga….. 😉
    Kiedys o Mazurkowej mialem gorsze zdanie bo do subtelnych nie należy ale widze ze przynajmniej jest sprawiedliwa a to juz moze byc intetesujace 🙂

    + 22
    - 22
  • Zorro
    o 13:01

    Gienek, wczesniej pisałem ze sponsorami byly spolki miejskie. Potem nagle spolki nie mogly bo cos tam z majatkowa odpowiedzialnoscia osobista, bo jakieś kredyty (o szczegoly dopytaj Banaszka 😉
    Jak na konferencji podali czlonkowie zarzadu Chelmianki kilkanascie tysiecy włożyli prywatni sponsorzy.
    Na tej samej konferencji Prezydent Banaszek podal ze znalazl sponsorow na 150 tys.
    Zgodnij gdzie znalazl w czyjej kieszeni ? Haha
    Zgadnij tez dlaczego nagle takie oswiecenie? 😉
    Bo skad to sie zgadzamy, na pewno nie od mnie chociaz starszy jestem nawet od pani marszalek 😉

    + 22
    - 22
  • REKLAMA
    Wmurowano kamień węgielny pod Galerię Chełm
    1 023
    Nowe samoloty przekazane studentom
    174
    Będą stypendia dla najzdolniejszych
    653
    Wybierz Społecznika Roku
    345
    Szkoły szykują się do strajku
    414
    REKLAMA